Helg...

Den här helgen har väl gått sådär kan man nog säga. I vanliga fall brukar jag äta hur mycket som helst på helgerna, utan att kräkas. Och då blir det så att jag går upp flera kilo på en enda helg. Sen får jag svälta hela veckan för att få bort mitt helgfrosseri. I fredags åt jag ingen frukost eller lunch, och till middag ca 2 dl makaroner + 3 köttbullar. Sen inget mer. På lördagen åt jag Frukost : 1,5 dl aprikoskräm (40 kcal), 1 dl mjölk (45 kcal), 1 hårdbröd med smör (100 kcal.) Lunch: grönsakssoppa (35 kcal) Middag (som jag ångrar mest!) 4 skivor blodpudding+4 skivor bacon + 1 hårdbröd med smör. Så efter denna helg gick jag upp 3 hg, inte lika mycket som vanligt men fortfarande alldeles för mycket! Jag har förbränt ungefär 450 kcal om dagen genom träning. Vilket jag tycker är bra för att vara lata jag. Imorgon ska jag till sjukhuset för att ta massa prover, jag vet inte ens varför. Det är mamma som ringt och berättat för min läkare och då tyckte han att jag skulle komma dit. Jag vill döda henne just nu.

Om jag har gått ner i vikt så får jag äta ca 1000 kcal och om jag har gått upp i vikt 500 kcal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

GÅ IN Å MIN BLOGG GUMMAN JAG HAR TAGIT REDA PÅ HUR DE KÄNDISAR SOM LYCKATS GÅTT NER I VIKT ÄTIT OCH HUR DE TRÄNAR OCH OCKSÅ TAGIT REDA PÅ VAD DE FASTAR MED. SÅÅÅÅÅÅ NU BÖRJAS DET, DE KAN DÅ KAN VII. NU SKA VI RASA I VIKT OCH BLI VACKRA! <33

2008-12-04 @ 09:30:00
URL: http://skinnylikenicole.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0