Byebye äs

Så många gånger har jag sagt till mig själv att jag ska lägga min äs bakom mig, har även gång på gång sagt det till min pojkvän. Men nu ska jag verkligen försöka. Så istället för att tänka på hur mycket jag äter, ska jag tänka på vad jag äter. Jag ska klara det.

Jag har tagit det stora steget att lägga undan vågen. Jag vet inte hur jag ska klara mig utan den, men det måste gå. Ska inte väga mig förens ett bra tag framöver tänkte jag.. I can do it!

Så från och med nu är det här ingen ana blogg längre. Utan bara en vanlig tråkig blogg om mitt liv. Kommer nog fortsätta att skriva vad jag äter och så. Jag hoppas att iallafall några av er kommer att fortsätta läsa min blogg (:


Hoppas att jag klarar det här nu, har väldigt höga förhoppningar på mig själv nu..

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0