Dag 3 - 300 kcal

Idag är början på dag 3 och idag ska jag inte hetsa!
Har inte gått ner något i vikt sedan igår, bara för den där jävla hetsen! Men däremot har jag inte gått upp heller, vilket jag tycker är konstigt. Men det duger inte, för neråt ska det!
Är det någon som har nå bra tips mot hets? Fick ett igår och det var att man bara skulle ge sig fan på det.

Min matplanering:
Frukost: Vitaminbrus ~ 5 kcal
Lunch: pyttelite sallad ~ 20 kcal
Middag: Ytterst lite av det som serveras ~ ?
Övrigt: 1 dextrosol ~ 12 kcal, 2 tuggummin ~ 4 kcal, the ~ 1 kcal

Eftersom jag inte vet vad jag ska äta till middag så blir det lite svårt att räkna ut hur många kcal  det blir. Det blir säkert nå fett och äckligt, får försöka komma på någon ursäkt..


/J

Kommentarer
Postat av: Anonym

det kan funka ibland att äta något starkt, jag brukar ta typ några skedar salam oelek, det brukar stoppa hetsätningen. annars så kan du tvinga dig själv att dricka MASSA vatten, det kan oxå funka.

2008-09-23 @ 07:56:10
URL: http://atstord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0