Tomorrow

Använder ni något att dampa ångesten med ? Förut skärde jag mig. Jag slutade inte frivilligt, pojkvännen hotade att lämna mig om jag inte slutade.. Jag saknar den kalla metallen mot huden och den sköna svidande käslan. Saknar när man ser ett nytt sår öppna sig och blodet rinner ner för handen. Miss it.
Men samtidigt skäms jag för att jag skärt mig, döljer ständigt mina ärriga handleder. Ingen ska få se min svaghet.

Jag är helt bestämd på att äta imorgon.

Morgondagens matplanering:
Frukost : wellnesflingor & mjölk ~ 150 kcal, 1 banan ~175 kcal
Me1: 1 banan~175 kcal
Lunch: grönsaker~30 kcal, 2 dl fil~120 kcal
Me2: 2 biscuit mellanmålskex ~ 132 kcal
Middag: ?

Det blev ganska mycket mat.. Men jag ska få i mig allt. Vet inte vad det blir till middag..
Men men.. Ska även ut och gå minst en timme i morgon..

Keep strong

/J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0