Tråkigt^^

Sitter och kollar lite thinspo nu. Har ångest över allt jag ätit idag(inte ovanligt)..
Men iallafall så har jag tänkt såhär: att imorgon ska jag äta högst 500 kcal, absolut inte mer!
Hatar dessa jävla ångestattacker; det känns som att någon försöker kväva mig. Bandet runt bröstet finns där, nästan dagligen.. Hur ska man orka leva ett liv i ångest ? Varför är det ingen som ser alla dessa rop på hjälp ? Vill bara att någon räddande ängel ska komma och rädda mig från denna värld. Varför föddes jag om livet bara ska vara smärta?

Det är snart två veckor sedan jag spydde (på tisdag). Duktiga jag :D När man slutar att se kräkningarna som att alternativ, då är det lättare att släppa taget. Det är min åsikt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0