7/4

Nu har kommentarerna börjat kommit om att jag har gått ner i vikt. Jag gillar det inte lika mycket som jag trodde att jag skulle göra. Jag känner mig anklagad när någon kommer fram till mig och säger att dom ser att jag har gått ner i vikt. Visst känns det bra också. Men jag är rädd att visa mig för mänskligheten, klär mig helst så mycket som möjligt för att dom inte ska se..

Jag har nu gått ner mer än 10 kg, men varför syns det inte? Jag känner mig tjockare nu än vad jag gjorde innan jag gick ner i vikt.

Bara 1 kg till

Kommentarer
Postat av: Furiniel

Jag känner igen känslan.. Det känns ju typ nästan som att alla vill att man skall gå upp i vikt igen, att viktnedgången är något negativt.. :/ Men det sitter nog bara i våra huvuden :S

2009-04-08 @ 14:03:42
URL: http://furiniel.blogspot.com/
Postat av: Linda

Jag vet vad du menar, jag känner mig gigantisk! Kan inte vara det för jag väger 45,9 kg men det sitter inte i kilona. Jag vill gå ner 2 kg men sen är det bra. Vet att det inte kommer att funka!

2009-04-09 @ 19:17:32
URL: http://www.lindakisse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0