A secret between friends

Igår kollade jag på "A secret between friends". Vet fortfarande inte om jag gillar den eller inte. Jag har väldigt svårt att bestämma mig. Visst filmen i sig var bra. Och för en frisk människa är säkert budskapet också bra. Men för en person som är sjuk i ätstörningar var den nog inte nå vidare. För den var jävligt peppande, det är därför jag inte kan bestämma mig. Vad tycker ni? Iallafall så har jag satt upp en regel för mig själv. Jag får inte få till kylslåpet, frysen eller skafferiet och hämta något att äta själv. Så på så vis blir det bara middag jag kan äta, för det är enda måltiden som mamma lagar. Och jag kan inte hetsäta på kvällarna/nätterna. Om jga inte ät så dum att jag köper saker och gömmer i mitt rum..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0