Fylla..

Drack igår. Skulle ha snappsat bara rent, men ist så skulle jag tjocka i mig öl och cider såklart. Känner på mig att jag har gått upp flera kg. Det blev iaf inget fyllekäk alls igår. Det är nog första gången någonsin. Jag blir jämt så jävla hungrig när jag dricker.
     Jag var på fest hos en killkompis, och han och en annan killkompis blandade sömntabletter med öl. Hur smart är det? Jag sa till dom att det kanske inte var så smart (tro mig, jag har erfarenhet av sånt..) Men lyssnade dom ? Nej precis! När jag kom dit hade dom redan tagit tabletter så det var inte så mycket att göra åt. Men sen tog dom fler! Som dom lyckligtvis spydde upp, thank good! En utav killarna däckade ganska tidigt, var först rädd att han var död,men han rörde sig lite då och då, så han levde iaf. Dom hade minnesluckor från hela kvällen, och kom knappt ihåg något alls, iaf inte den andre som var vaken till kl 6 imorse(då han hade nyktrat på sig).
     Han som däckat kom inte ens ihåg om han lagt undan alla tabletter som blivit över eller om han hade tagit dom. Jag tycker det är sjukt jobbigt när det blir sånt här med mina kompisar, jag har liksom vuxit upp med droger och missbruk, det har alltid funnits där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0