Not you again..

Jag kräktes som sagt igår. Och det hände två gånger idag också.  Och jag skärde mig igår. Varför ska jag börja med sånt skit igen ?! Jag blir så jävla förbannad på mig själv! Men jag mår så jävla dåligt ju nu. Och det är ju så jag alltid har gjort, jag vet inte hur man annars hanterar smärtan..

Jag misstänker att en av mina bästa kompisar har problem med maten. Hon hade det förut också, när vi gick i 6:an. Men det var bara en kort period. Men tecken på sånt är så lätt för mig att se. Jag känner igen alla ursäkter för att inte äta, hon säger hela tiden bara att hon är hungrig eller att hon redan har ätit. Jag ska vänta ett tag och se om det går över men gör det inte det, så tänker jag prata med henne. Vill inte att hon ska dras ner i den här skiten. Det är inte värt det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0