11/2

Den senaste tiden har väl gått sådär. Det går fortfarande neråt, vilket är bra. Men den senaste helgen var absolut inte bra! En massa jävla godis och mat, men jag kräktes näsan också upp allt, så hela helegn har vikten stått still vilket kanske är bra om man tänker på hur mycket jag har ätit... De två senaste dagarna har däremot gått bra. Men idag är jag tvungen att äta middag, vilket betyder kräkas. Jag är så trött på att kräkas. Jag har inte det där suget efter hets lika ofta längre men ändå kräks jag för jag är nästan alltid tvungen att äta middag.  Jag hatar det! Det skulle vara så skönt att bo själv då skulle det inte finnas någon som kunde tvinga mig att äta!

Jag ska verkligen försöka skriva här oftare. Jag har inte riktigt haft tid och energi till det men jag lovar att jag ska försöka bättra mig :)

Kram J

Kommentarer
Postat av: ms. untouchable

svar : Ah precis , mamma brukar alltid gå på att den endå ee bättre än ingenting alls ;p .

2009-02-12 @ 11:31:53
URL: http://thinspidream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0