17/2

Nu har jag fastat i 39 timmar. Jag ska försöka ljuga till mig fler matlösa timmar. Jag tror att det antingen är möjligt till kl 5 idag eller kl 5 imorgon. Det visar sig. Känner mig trött och har ont i huvudet, men det är väl inte så konstigt ?
Jag försöker att hålla mig hos någon kompis medans det är mat på gång hemma, och när jag kommer hem säger jag att jag redan har ätit. Eller så tar jag med mig maten in på rummet för att slänga den där. Vad är era bästa lögner för att slippa undan maten?

J


Kommentarer
Postat av: Stella.

Tack för tipsen, ska kolla upp det! :)

2009-02-17 @ 11:52:33
URL: http://fastfrusen.blogg.se/
Postat av: Anonym :)

Jag har inte så många lögner faktiskt. Jag säger antingen att jag inte är hungrig eller slänger maten inne på rummet. Sedan brukar jag påstå att jag ätit sallad, och ställa salladsburkarna tomma i köket. ;)

I själva verket är det mina kaniner som får äta all sallad. Det funkar hittils iaf ..



Sedan spy efter maträtterna är väl det jag satsar på mest..

2009-02-18 @ 10:50:27
URL: http://www.anonymtjej.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0