20/2

Jag åt 865 kcal igår, det blev 2 riskakor och en banan innan jag skulle sova. Jag vet att det är skitdåligt att äta på kvällen jag vet att det är dåligt att äta överhuvudtaget. Men jag var ashungrig och kunde inte sova. Vet inte varför jag inte kräktes upp det, antar att jag var för trött.

Idag har jag hetsat 2 gånger och klockan är bara 20.00. Antal kcal somjag inte kräkts upp: 500. Sjukt mycket jag vet. Det blev säkert lite kvar i magen av det jag hetsat med så jag lägger till 200.. 700 alltså! JÄVLA FETTO!

Imorgon ska jag på bröllop, gruva mig fett mycket! Det kommer säkert att bli för- och varmrätt + tårta! Jag pallar inte det. Får verkligen äta så lite som möjligt och hoppas på att det kommer ett tillfälla att kräkas på..

Jag köpte en klännning för flera månader sen som jag hade planerat att ha på bröllopet, men gissa vad..
... den är alldeles för stor! Det är väl bra? eller?
Har gått ner ca 8 kg! Och fler ska det bli! Gissar på att det mesta bara är vätska än så länge..


Kommentarer
Postat av: Anonym!

svar: nej tyvärr kommer jag aldrig klara 40 timmar igen. isåfall med massa tjafs med morsan, och då kommer det bli ett sådant jävla helvete att det är sjukt. :( eftersom jag även är coca cola beroende/missbrukare och igentligen kan dricka fem liter per dag, så kommer det se ännu dummare ut om jag helt plötsligt klarar mig utan cola och mat samt godis.



min mamma är underviktig. så vi har alltid fullt med skitsaker, som cola godis osv hemma. och det är ett stort problem med att jag inte kan fasta. -.-



men iaf, jag ska iallafall försöka och se hur länge jag klarar mig utan mat innan hon tvingar i mig något. tack för stöd & din kommentar. <3



jag hatar att kräkas jag :/ känns så jävla äckligt :o jag har misslyckats typ nästan alla ggr...

2009-02-23 @ 23:11:17
URL: http://anonymtjej.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0