47 tim.

Nu har jag varit utan mat i 47 timmar, jag har endast druckit vatten! Sitter i sängen och skakar nu, men inte av hunger eller så, den gick över ganska snabbt. Jag vill hetsa, eller ne egentligen vill jag inte det. Men det är så jag känner att det kommer att bli. jag kommer förstås att kräkas efter. Men jag skäms så in i helvete! Jag tänker inte ljuga för det gör jag redan utanför bloggen så att det räcker. Sitter bara och väntar på att familjen ska lämna huset nu. Kan dom inte gå någon gång?!

Kommentarer
Postat av: Anonym :)

Fan vad starkt. Hade också, verkligen velat klara mig utan mat i 47 timmar!

2009-02-18 @ 10:48:35
URL: http://www.anonymtjej.bloggagratis.se/
Postat av: moi

Svar: den kroppen är verkligen to die for, men inte äkta. men enligt mig så spelar det ingen roll, den är snygg ändå. äkta or not, i want it!

Kram!

2009-02-19 @ 15:25:40
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0