-.-

Har börjat träna på riktigt nu, och det känns så otroligt skönt. Jag vill bli smal och fast men jag måste verkligen ta tag i maten nu, för annars kommer jag ju aldrig att bli smal. Har varit med pojkvännen hela lovet och jag har ätit 1500- 2000 kcal om dagen vilket är alldeles för mycket! varför har jag inte styrkan att bli smal? Jag frågar mig själv om jag inte vill det tillräckligt mycket. Men jag vill det! Det är bara det att alla står i vägen för min dröm. Från och med nu ska jag inte låta någon stå i vägen för mig, ingen kan tvinga i mig mat nu!

Funderar på om jag ska försöka fasta imorgon. Den enda maten som blir svår att komma undan är middagen. Men jag får väl lura i mammma att jag mår illa eller något. Tihi! Annars får jag väl kräkas upp middagen, jag vill inte kräkas men måste jag så måste jag..

Kram J!

Kommentarer
Postat av: ms. untouchable

svar : Tack men jag tror endå att du ee duktigare ! <3

2009-01-11 @ 20:20:35
URL: http://thinspodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0