12/1

Jag är så trött på hets och kräkningar. Jag orkar inte med sånt skit längre. Så nu ska jag träna som jag gör, för jag tränar redan ganska mycket. Och jag ska skära ner på maten, lite i taget. Och jag kan inte fortsätta att inte äta något alls på dagarna och sen vräka i mig på kvällarna. Jag måste fördela maten över hela dagen för att inte hetsa på kvällarna och för att jag inte ska få lågt blodsocker och nästan svimma, vilket har hänt flera gånger.

Jag har varit till läkaren och tagit lite prover och de har kommit fram till att det är nå fel på min sköldkörtel, de säger att jag har för hög ämnesomsättning. Hur fan kan det vara möjligt?! Om man har hög ämnesömsättning så är man smal och det är definitivt inte jag! Iaf så ska jag dit nästa vecka och prata mer. De ska ha klart för sig att jag inte tar något som sänker min ämnesomsättning så att jag blir ännu fetare!


J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0