15/1

Det hände något riktigt konstigt igår. Det kändes som att ett band stramade åt runt bröstet på mig, och det blev svårt att andas. Jag andades men det kändes liksom som att jag inte fick något syre i lungorna. Det höll på i ungefär en timme. Någon annan som upplevt det?

Det gick väl sådär igår.. Jag åt ingen frukost och ingen lunch. Och till middag blev det lite chili con carne och ris. Plus choklad efter... Jag hade tänkt att kräkas upp allt men av en anledning så gick det inte... Fan! Har inte vågat ställt mig på vågen än men ska nog göra det lite senare.

Någon som kan sätta upp ett mat- och träningsschema åt mig? Det går så mycket lättare om någon säger åt mig hur jag ska göra, om någon bestämmer åt mig. Snälla ? (A)

Kram J



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0