a new day

Ja idag är som sagt en ny dag. Har inte sovit många timmar inatt. Fick sådan jävla panikångest + att jag hostade så att jag trodde att lungorna skulle komma upp. Har inte ätit något än, men klockan är ju bara snart 11.00 och jag ska inte äta förän ikväll. Det känns som att jag kommer att svimma, jag känner mig redan skakis. Men jag har lovat mig själv att inte äta förän mamma kommer hem. Och det ska jag inte göra heller! Då kommer jag bara att hata mig själv mer än vad jag redan gör.

Han kommer hem idag, men det blir nog på eftermiddagen/kvällen någon gång. Så vad ska jag göra hela dagen? Funderar på att ut och gå men vi får se hur det blir. Har intelust att svimma i någon dikeskant.

Från talriken
in i munnen
En gaffel full med något förbjudet
något som inte borde få finnas i magen
Något som så många ser som en självklarhet
har jag förbjudit mig själv att göra
Något som folk tycker om
hatar jag
Det som folk gör utan att tänka
ger mig så mycket ångest
Rösterna i huvudet viskar
men ändå så överröstar dom alla ljud runt omkring
Jag ser mig om
ni hör inte
Ni vet inte
Ärren som pryder armen är min hemlighet
perfekt på utsidan
full av smuts där inne
Jag tittar på er
jag vill också vara normal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0