:)

Den här dagen har väl varit skaplig. Jag höll mig till planeringen, förutom att jag skippade varma koppen. Och det var ju bra.
imorgon kan jag inte äta fören typ på kvällen någon gång. För mamma blir borta hela dagen och det finns typ ingen mat hemma, och mamma ska handla när hon åker hem. Så det blir ju också kanon!

Han som jag längtade så mycket efter, kom inte hem idag heller. Men lovade mig att han kommer hem imorgon. så jag får väl tro på det. För jag saknar han som en jävla idiot! Förstår inte hur man kan sakna någon så mycket?

Tog slut med boyfriend för ungefär en månad sen.. Och nu tycker jag om den här puddingen, men jag vill egentligen inte tycka om honom för om vi skulle bli tillsammans så skulle jag säkert ångra mig och göra slut. Och då kommer vi ju aldrig få tillbaka det vi har nu. Vi kanske inte ens kommer att vara kompisar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0