I'm back :D

Blev inte riktigt borta en vecka som ni kanske märker.. Fick sådan himla hemlängtan, för att jag längtade hem till en viss person. Men när jag kom hem så var han inte hemma, han kommer hem imorgon. Men fan vad jag saknar honom, trots att det bara var tre dagar sedan vi sågs..

Har knappt ätit något alls idag. Blev nog runt 300 kcal. En bra start tycker jag. Har inte ätit så mycket dom senaste dagarna heller. Vad duktig jag är.

Morgondagens matplanering
F: 1 rostat bröd (utan någonting på) 85 kcal
L: varma koppen 45 kcal
M: Så lite det går ( helst ingen alls) (högst 300)

Alltså kommer jag att vara upp i högst 430 kcal. Det är väl bra? Elr? Förhoppningsvis blir det mindre. Men absolut inte mer!

Kommentarer
Postat av: -Moi {Raspberrysmile}

Svar: (förlåt för det sena svaret)

så är det oftast för mig med. usch haha :((

2009-07-16 @ 19:54:45
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0