Ny start!

Nu börjar jag om, ska bort imorgon och blir borta i ca en vecka. så kan inte riktigt planera hur jag ska äta. Men jag ska göra mitt bästa för att äta så lite som möjligt! Sen har jag gjort upp en matplanering som jag börjar med när jag kommer hem. den är typ noll kolhydrater och fett.

Jag ska gå ner minst fem kg tills skolan börjar! Gör jag inte det, tar jag livet av mig.. okej inte bokstavligt talat, men jag blir jävligt besviken på mig själv om jag inte klarar det.. Pallar inte att vara fet längre! Jag hatar verkligen mig själv för att jag låter mig själv se ut såhär, vill bara ta en sax eller något och klippa bort det äckliga fettet som täcker min kropp..

Cigg är en ängel <3 Vad skulle jag göra utan dom? Om man är hungrig dämpar ciggen hungern. Och om man knappt har ätit något alls och röker som fan, då mår man illa och vill inte äta (:

Someone I once knew - dead celebrity status. Någon som hört den. sjukt bra :D Om ni inte har hört den borde ni lyssna på den nu! :D


Någon som vill starta en tävling med mig? är taggad som fan! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0