12/3

Jag har inte kunnat skriva här på ett tag nu och jag har hållit på att få abstinens. Men jag har varit med boyfriend så gott som 24/7. Skulle dö om han fick reda på om den här bloggen^^

Iaf så går det fortfarande neråt, inte så fort som jag skulle önska att det gjorde men neråt går det.  Varför är det alltid dom första 7 kg som går lätt, det är efter dom kampen börjar..

Jag har ju gått ner ca 9 kg nu, det är ingen som märker att jag faktiskt har gått ner i vikt. Men kanske är det det bästa ?

Jag läser en bok nu, Det är bäst att glömma hela kroppen. Det är elva kvinnor som berättar om sina ätstörningar. Den är över 400 sidor och jag har bara hunnit läsa ca 100. Men hittills är den bra. Pepp Pepp.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför läser du boken? Är det för att få tips om hur du kan bli ännu smalare eller vill du bli av med din ätstörning? jag läser ofta sådana böcker med ett felaktigt syfte, att få anorexi-tips!

2009-03-13 @ 11:39:21
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-17 @ 13:39:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0