2/3

Idag är jag på betydligt bättre humör. Igår kändes allt värdelöst. Men idag gott folk känns det en smula bättre. Jag har faktiskt ätit frukost utan ångest! Hur länge sen var det?! :O Frukosten blev en smootie som bestod av: 2 dl lättvaniljyohurt, 1 dl frysta hallon/blåbär, 1/5 dl lättmjölk och 1 tsk vaniljsocker. Det blev faktiskt ganska gott. Skulle kunna leva på smooties och soppor, men tvivlar på att mamma skulle tillåta det.

Ikväll ska jag kolla på en film med en av mina bästa kompisar som jag inte träffat på evigheter. Men det är ingen risk för att jag blir tvingad att äta godis med henne. Hon har tidigare haft anorexi och nu lutar det nog lite mer åt ortorexihållet. Hon äter, men är väldigt noga på vad hon stoppar i sig. Så ikväll ska vi iaf äta fruktsallad och det känns ganska okej.

Nothing taste as good as thin feels

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0