30/3

Rösten jag ständigt hör i huvudet, är den min?
Känslan av självförakt och ångest finns ständigt i min kropp, den har sakta men säkert blivit en del av mig.
Utan alla tankar om mat och motion, vem är jag då? Vad finns det mer att tänka på?

Det är vissa saker jag har funderat på den senaste tiden. VEM ÄR JAG?

Har inte varit så speciellt aktiv på sistonde, men boyfriend halvt bot ju här nu och det är lite omöjligt att skriva då. Han sitter typ jämt brevid mig vid datorn.. Jobbig situation.. Jag behöver utrymme.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag anser att det inte är vikten som är det väsentliga vad man väger utan hur man tänker. Om du inte ändrar ditt tankesätt så blir du viktmässigt anorextiker men enligt mej är du anorextiker eller du lider av en ätstörning. Jag vägde som minst 32 kg idag väger jag 45 kg många tror att jag mår bättre men det gör jag inte. Fysikst sätt mår jag bättre men inte psykisk, varje hg upp är jobbigt!

2009-03-31 @ 09:33:39
URL: http://www.lindakisse.bloggagratis.se
Postat av: Linda

Jag förstår vad du menar, vem är man utan ätstörningen? jag vet inte, har hållt på i fem år nu men vet inte om jag vågar eller vill vara utan den. Det låter nog konstigt i andras öron(de som inte själva levt eller lever med en ätstörning) men så är det för mej!

2009-04-02 @ 10:39:34
URL: http://www.lindakisse.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0