.....

Nu för tiden ter jag sjukt mycket. Normalt för en vanlig person, men mycket för mig. Och ångesten gnager alltid i bröstet, men jag försöker ändå. Men nu när jag ständigt har ångesten här så har det blivit så att jag har börjar skära mig igen. Ett tag kändes det som att gick hyfsat bra. Det känns som att jag måste välja svälta eller rakbladen. För om jag äter jag lite får jag inte lika mycket ångest och slipper skära mig. Men äter jag mycket så får jag sådan ångest att jag inte står ut..


Jag har börjat träffa någon. Men nu skiter det sig precis som allt annat i mitt liv. Båda börjar få känslor för varann, och jag är absolut inte redo för något förhållande än. Men han säger att han bara får mer och mer känslor ju mer vi träffas. Så nu ska vi sluta träffas för att han inte klarar av att varavänner/kk. Varför kan jag aldrig få vara lycklig ?

Kommentarer
Postat av: Emma (november systrar)

Hej, fin blogg, kolla & kommentera gärna i vår om du vill :)

2009-09-02 @ 22:28:22
URL: http://novembersystrar.blogg.se/
Postat av: Rebecca Utan Räkor

Hoppas att allt går bättre för dig =)

2009-09-02 @ 22:41:52
URL: http://alltutom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0